Гарна річ - дуже практичний велосипед.Захотел я себе сингл.
Не зв'язуйтесь з шатунами, під які буде важко знайти зірки - трилапих зірок не знайти ніде.Кто-то использовал такие шатуны - PROWHEEL FOLDING PRO-846 46T
Неправда. зірки під планетарку мають всього три шліци майже трикутної форми і з барабаном під касету несумісні.Ещё я где-то читал, что звёзды от планетарок и от втулок типа Торпедо можно напихнуть на барабан многоскоростной втулки. Правда ли это?
підійде будь-який. можна навіть поставити задній переклюк, якщо є старий...Вот подобный натяжитель X-17 бюджетный подойдёт?
приблизно 2.5мм.Правда не могу найти инфо, какой толщины там звёзды.
я десь читав, що якщо трошки напилком ті три шліци чи прямокутноЇ, чи круглої форми трошки підточити, то ніби ця зірка налізе в якісь три пази барабана. У мене у самого певні сумніви щодо цього є, тому й питаю, може хтось таким займався, має досвід.Неправда. зірки під планетарку мають всього три шліци майже трикутної форми і з барабаном під касету несумісні.
Машю МТБ шатуни від SHIMANO FC-M341. Щоправда вони дещо вже поюзані. Тобто можна велику зірку на 48 зубів переставити на місце другої та використовувати в якості системи для синглу? Ідея, в принципі, гарна. Тим більше, що заощадить певну суму грошей, бо можна буде залишити каретку, котра підходить під ці шатуни. І враховуючи ціни на задні зірки (до 100 гривень), можна поставити цю передню велику зірку, хоч вона вже й дещо сточена, та поставити трохи розтягнутий ланцюг. А задню зірку буде не шкода, бо це не дуже дорога річ. Та і поїздити так трохи, подивитися, чи сподобається взагалі. Така ідея має право на життя? Щоправда ще треба розібратися, на зірки якої ширини налазить ланцюг на 8 швидкостей, тобто чи налізе на задній.Не зв'язуйтесь з шатунами, під які буде важко знайти зірки - трилапих зірок не знайти ніде.
Використовуйте шосейну п'ятилапку, або МТБ чотирилапку
навіть якщо допрацювати, і якщо\коли налізе, то дотикатись буде тільки в трьох точках набарабані і погризе його вщент.то ніби ця зірка налізе в якісь три пази барабана
налізе.Щоправда ще треба розібратися, на зірки якої ширини налазить ланцюг на 8 швидкостей, тобто чи налізе на задній
будуть, але не набагато швидше.зуби багатошвидкісної зірки передньої мають більш низький профіль, ніж сінгловські зірки, і том, можливо, швидше будуть виходити з ладу
Хоча, певно, це стосується лише фіксованої передачі. Мабуть....
Я щось читав, що при цілих числах передаточних буде в деяких місцях рівномірне зношування покришки та втулки.
ТочноХоча, певно, це стосується лише фіксованої передачі. Мабуть
якщо сінгл тільки починаєте - нормальна.комбінація зірок 48/18 буде нормальною?
Щоб спробувати, а також щоб підібрати правильне відношення зірок можна скористатися звичайною касетою, якою-небудь 8-кою.Та і поїздити так трохи, подивитися, чи сподобається взагалі.
Та я трошки поїздив на 38/15. Тобто просто не перемикався. В цілому сподобалося, але якось не хочеться мені так довго їздити. який сенс швидко вбити одну зірку в касеті, щоб потім всю касету викинути? Просто на підйомах же доводиться вкручувати на ногах. В такому режимі, я гадаю, зірка швидко уб'ється в порівнянні з іншими. Жаба, вона така ))Щоб спробувати, а також щоб підібрати правильне відношення зірок можна скористатися звичайною касетою, якою-небудь 8-кою.
...
2,53 Ну ось вже щось. Якщо було комфортно і коліна не боліли можна, з цього можна починати.38/15
Ну я планую 48/18. 48 - тому, що МТБ-система моя з 48Т зіркою, котру я переставлю на місце другої. Ну а 18 позаду тому, що наразі лише такий набір для барабана знайшов у продажу, в котрому в комплекті йдуть дві зірки: 16 та 18 зубів:Тільки зірки треба більші, типу 53/21 або 48/20 - чим більше зірки при однаковому відношенні, тим вище коефіцієнт корисної дії.
Тоді хоча б 42 на перед на перший час-їх багато в барахолках і вони не дуже дорогі.Але це вже додаткові витрати будуть чималі
Навіщо 42? Я 48 зубів поставлю.Тоді хоча б 42 на перед на перший час-їх багато в барахолках і вони не дуже дорогі.
Щоб залишити спереду 1 зірку доведеться або шукати коротші бонки, або відкладати шайби 2 мм, або підрізати бонки.
Я підрізав бонки.
Якщо вкрутите і без наслідків - супер. Краще було б спочатку спробувати - яка наступна зірка за 15?Навіщо 42? Я 48 зубів поставлю.
Цікавий сайт, дякую.Якщо вкрутите і без наслідків - супер. Краще було б спочатку спробувати - яка наступна зірка за 15?
Цей сайт читали? https://www.sites.google.com/site/brevetride/ У автора 48/22 (хоча в нього трохи більші колеса - 29 ).
Звичайно є у киян і 47/16 і навіть 50/13, але там роки тренувань .
щось я не збагну. У автора цього сайту при вертикальних дропаутах взагалі нема натягувача ланцюга?
щось я не збагну. У автора цього сайту при вертикальних дропаутах взагалі нема натягувача ланцюга?
http://xt.ht/phpbb/viewtopic.php?f=76&t=19547Б. Халфлинковая цепь (или 1 халфлинк в стандартной цепи) вместе с "волшебной" передачей.
Это проще увидеть.
Халфлинк сам по себе спасает редко. Очень часто нужно подбирать "волшебный" размер передней и задней звезды - так, чтобы цепь была натянута именно в меру. Но сверх того нужно ведь и добиться правильного передаточного отношения.
Абстрактный пример. Допустим, вам нужно 2,5:1. Ставим звезды 35 и 14. Нет, цепь провисает, и провис не убрать халфлинком. Попробуем 38:15. Есть шанс, что теперь натяжение будет правильным. А еще можно добавить звеньев и проверить, скажем, набор 42:17. В общем, комбинаций море.
Но износ цепи удлиняет ее, и опять начинается колдовство. Правда, в зарубежье выбор звезд большой, и в тех краях народ с интересом морочится.
Конечно, халфлинк интересен не только для селекционера звезд. Он очень полезен при малом ходе устройства, выбирающего слабину цепи. Например, если у вас втулка с эксцентричной осью или слегка расшарканные напильником обычные вертикальные дропауты (об этом и том тоже будет).
Розтягнутий ланцюг треба змінювати в будь якому випадку і на синглі, і на мультиспіді. Ця заміна двох зірок і означатиме видовження ланцюга приблизно на 1 відсоток. В принципі, можна прибрати після 48 лінки, поставити знову 47 і тягнути далї. Але такий ланцюг почне посилено їсти зубці зірок- відстань між зубцями розрахована на пів дюйма. Якщо між пінами ланцюга більше пів дюйма, навантаження розподілятиметься не на всі зубці, навантажуватиметься лише один зуб спереду і один ззаду.Просто я ще таке читав, що буває так, що ланцюг (одношвидкісний) розтягується прямо протягом однієї тривалої покатушки по грунтам та починає провисати. По-моєму це також було описано на харківському форумі, і фото були від брата цього andr. Але ж в тому випадку була ніби якась каретка з ексцентриком, котрою регулюється натяг ланцюга. А якщо без такої каретки, то, виходить, ланцюг двічі буде розтягнений до певної межі (із зіркою на 47 та на 48 зубів) і все, треба його міняти?
болгаркою.чим зручніше вкорочувати бонки
А для чого з широким? Барабан алюмінієвий?з широким посадочним місцем?
Та ні, барабан сталевий. Втулка якась там Діора від Шимани. Та то так, для того, щоб було спокійніше Ну може це параноя Просто розмірковую над варіантом, щоб з такої зірки також зробити паук під передню зірку на 22 зуба....
А для чого з широким? Барабан алюмінієвий?
На алі бачив, доларів 30
..
Повернутись до “SingleSpeed&FixedGear”
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість