Я щось на таки не натраплявЯк би зараз вибирав би, то брав би тіж самі карбообода, але з зачепами.
В мене ДТ240 стоять у парі з крестами, тренувальний вілсет, а також для виїзду в гори. З карбоободами стоять Трейлмеховські втулки, які зараз в валюті коштують зовсім мало. Висновки по ним робити ще зарано, але з сервісом у хлопців все гаразд. Якщо на наступний рік збиратимеш колеса, то слідкуй за цим виробником.Ресівер тра переробляти. Не вистачає обєму тої банки щоб поставити нормально. Треба мінімум 5 літрів(буду шукати балон від вогнегасника ). Про обода зрозумів, дякую. Для себе бачу такий варіант - 240 + cx ray + карбо як в тебе. Але це буде скоріш вже на наступний сезон, бо це потягне на добрий кусок грошей, а їх завжди не вистачає. Зараз маю хупси на крестах. Досить непогані колеса.Я щось на таки не натраплявЯк би зараз вибирав би, то брав би тіж самі карбообода, але з зачепами.
Бачив більш дешеві пропозиції ніж у ЛайтБайсикл, але вирішив не ризикувати і брати саме в них, хоч і трошки дорожче. Для кантрі я би брав самі легші, для більш жорсткого катання - поширше. Якщо спускаєш тиск, то покра зі свого місця уходить, не залишається, але при встановленні защілкується.Ще питання. Якщо тиск впаде покришка залишиться на свому місці? Вона защолкується як накачуєш?
Ніпеля в мене FunWorks, які вдвічі легші за Notubes, але ж то задроцтво, Notubes - теж добрі. Китайці вислали обидва відразу та занизили інвойс, як ми з ними домовлялися, тому питань у митниці не було.Ну в мене ще є час на подумати Ти які безкамерні ніпеля заюзав? І як з доставкою з Китаю? Слали одразу обидва обода чи по одному? І як митниця, не чіпала?
Я уж позабыл, что надо для тебя найти ссылку, забаненный в гугле немецкий трейлрайдер
Хуклесс тублесс реди обод
Просто тублесс реди с "хуками" ))
Ни разу не тублесс реди, вот почему могло сорвать покрышку, мтх обод
Якщо спускаєш тиск, то покра зі свого місця уходить, не залишається, але при встановленні защілкується.
при чому така ж сама ситуація з ровалами хуклесс... Сама система зачеплення мені не сподобалась, примарне збільшення зчеплення з грунтом та зменшення вібрацій за рахунок обсягу балону покришки я не відчув.
По довжині шприх на тих колесах не можу дати точної інфи, тому що замовляв готовий вілсет у німців з Єкшн-спортс(дуже цікаво по ціні вийшло). Запасні шприхи докупав окремо, але не те, що видав калькулятор, а те, що наміряв механік для таких самих колес, точної довжини не пам'ятаю, різниця з калькулятором 2мм, сусідні типорозміри.Зрозумів. Ще питання по іншим колесам(ті що на ДТ). Там довжина шприх різна, чи однакова? ДТшний калькулятор дає різницю в 4 мм на перед(290 і 286) і однакові назад(287). Хоча чомусь є різниця в довжині при виборі різних шприх.
По довжині шприх на тих колесах не можу дати точної інфи, тому що замовляв готовий вілсет у німців з Екшн-спортс(непогано по ціні вийшло). Запасні шприхи докупав окремо, але не те, що видав калькулятор, а те, що наміряв механік для таких самих коліс, точної довжини не пам'ятаю, різниця з калькулятором 2мм, сусідні типорозміри.Зрозумів. Ще питання по іншим колесам(ті що на ДТ). Там довжина шприх різна, чи однакова? ДТшний калькулятор дає різницю в 4 мм на перед(290 і 286) і однакові назад(287). Хоча чомусь є різниця в довжині при виборі різних шприх.
Подивись ДТ 350-ті, це ті ж самі 240-і тільки значно дешевші і трошки, але не принципово, важчі...Я би віддав їм перевагу якщо вже ДТ.Ще не зустрічав 54т речета, але погуглю;) По трейлмеху - ти в Київі, тобі простіше. По ціні - знайшов 240ві за 210 евро і речет за 50 на байк24. Можливо до осені будуть якісь знижки. Я всежтаки налаштувався на 240-ві
Так, вийшло приблизно так: 165+165+86(доставка)+16(якийсь там 4% податок пейпела)Привіт ще раз. Ще одне питання. А ти за доставку ободів з Китаю платив?
Повернутись до “Мiй велосипед”
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей