Вилка - Rock Shox Reba 29" 2014 black 100 mm / 1.5” tapered / PM / QR15
Колеса - DT240+Crest 29"+CX-ray, 100*15мм, 135*10мм. + речет на 36зубців
Шатуни - Shimano XTR 970+Garboruk Melon chainring 34T
Манетки -
Передній перемикач - відсутній
Задній перемикач -
Цепок - Campagnolo Record 10speed
Касета - Sram XX 11-36
Гальма -
Підсидільна труба - Garboruk 31.6*400
Кермо - Китай-карбон-флет 31,8*
Педалі -
Винос -
Сідло - Tune Komm-Vor,
Покришки - Schwalbe Racing Ralf Evo 29*2.1+Schwalbe Thunder Burt Evo 29*2.1
Вага - менш ніж 8,7кг(зважено, мабуть відпилений шток та обрізаний ланцюг багато заважили, та й гума трохи стерлася ) , вага гірського сетапу (кассета Shimano XT 11-36 + розширювач OneUp 42T + гума з захистом Snakeskin + педалі Shimano 540) - приблизно 9,4кг
Гріпси - Easy grips Chanki
[spoilerЛІРИКА]Скажу відверто, цікавого в цьому байку нічого немає , всі компоненти підбиралися за принципом надійно та недорого. Кому лірика не цікава - вкладки не відкривати . Сам не люблю багато тексту , але хочу спробувати обгрунтувати вибір кожного компонента.
Передмова :
Довго опирався придбанню найнера , хоч і розумів його переваги , але був впевнений що для гладких трас його недоліки таки переважать. На прикінці сезону 2013 вдалося протестувати два найнери на знайомих та прикатаних трасах . Один з примірників підходив мені всім - посадкою , шириною керма , розкладом зірок ... Другий же був з вузьким високопосталенним кермом , наявністю тільки 32Т зірки спереду , сідло опустити до мого рівня не виходило, було трошки зависоко ... Незважаючи на все вищеописане в тестах вони себе вели практично однаково , час відрізнялося на величину статистичної похибки , і час був краще ніж на моєму притертому і підігнаному під мене сікстері ... Протягом наступного тижня на сікстері намагався побити час найнерів , але марно , хоча середній пульс і, отже , енерговитрати на сікстері були менше, але ключовий параметр - час був на боці найнерів ... Загалом в моєму випадку найнер катить , причому неважливо на якій рамі , далі з цим сперечатися було нерозумно , потрібно було збирати найнер . Причому саме збирати , а не купувати готовий .
Покатавшись на найнерах відразу зрозумів їхні недоліки , основним з яких є неминучі проблеми з посадкою. Високопоставлене кермо дуже напружувало, боліли руки в області плечей . Складаючи комплектацію найнера , згадав шкільну геометрію , дійшов висновку , що потрібен найнер з низьким кермовим стаканом, " дибільним " виносом круто вниз і, можливо , з ходом вилки 80мм. Маневреність найнера помітно гірше , навіть я це відчув , тому рама повинна бути з короткою базою . Загалом за цими критеріями і підшукував раму.
рама:
Поки з'явилися гроші на раму , пролетів з парочкою гарних варіантів на барахолці , думав замовити раму у Гарборуков , але відлякували неясні терміни виготовлення і цінник . Торгуватися я не вмію і не люблю , в той самий час манили дешеві китайські рами , які відлякували вагою і сумнівною якістю ... загалом гортав простори інтернету , поки не знайшов ЦЮ раму , вага була заявлена 1100 , що як би дуже непогано, геометрія повністю під мене і практично повторювала геометрію кадейловского флеша 29 , крім висоти стакана, ціна була трохи вище звичайних китайців , але тут ніби як використаний більш якісний карбон ( Т700 ) , ніж у звичайних китайців ... Знайшовши цю раму в декількох місцях , побачив тільки позитивні відгуки , знайшов де дешевше , обумовив заниження інвойсу і через два з половиною тижні після оплати у мене була нова карбонова рама.
- Успіх ?
- Не зовсім , вага від заявленої відрізнялася на 100грам , сумно . І це був перший неприємний сюрприз від рами .
Дуже приємно мати внутрішню проводку в рамі , але в даній моделі шлейфи вклеєні в раму і через неї йдуть не сорочки, а тільки троси , які через якийсь час неодмінно вб'ють ці самі шлейфи і раму доведеться свердлити і проводити всередині вже сорочки , поки що все красиво .
З рамою приїхала і рульова , встановити її відразу не вийшло , так як нижня чашка була злегка прим'ята при транспортуванні або зберіганні - другий фейл .
Пофіксив трабл , поставив рульову і вилку. При повороті вилки щодо рами відбувався якийсь шорст , ніяк не міг зрозуміти його природу і грішив на китай - рульову , хоча проми нові у крутилися добре. Повторив процедуру знову - звук не йшов. Виймаючи вилку , побачив на штоку сліди - виявилося що це клей в місці вклеювання шлейфу під гідру тре по штоку вилки. Напилком проблема була усунена за 5хвилин , але осад залишився .
Гайка осі накладалася на болт кріплення крюка заднього перемикача, який трохи виступав - це мені теж не сподобалося , капелюшок болта необхідно трохи сточити .
Дивно, але досвідчений механік при зборці байка не знайшов більше ніяких явних казусів. Що є добре.
вилка :
Побачивши Сід 2014года з чорними ногами , регулярно на нього пересмикував . Крім ніг , вилка манила наявністю платформи , але при ціні Сіда до весни я фінансово би не зібрав ровер . Тому забивши на пафосність , вирішив звернутися до практичності , вирішено було брати ребу РЛТ (з порогом пробою локауту ) , з виносною манеткою, конусним штоком і віссю, і щоб за дешево Саме через останній пункт довго не вдавалося знайти те що треба. На одному французькому сайті розпродавали реби рл , все добре, але немає порогу пробою ... і якщо тросик манетки розсатається, то ви отримаєте заблоковану вилку ... на Крим-трофі у товарища була така проблема з сідом солоайр , весело йому було. Відкрутивши поріг пробою на мінімум , отримуємо працюючу вилку , а коли регулювання немає , то така маленька проблема завдає неприємностей , тому хотілося щоб регулювання це було ... У зв'язку з цим я довго пручався покупці реби рл . Вранці одного дня , коли французи ще трохи знизили ціну , я здався і вирішено було брати шо є, ціна дуже гуд , але грошей на той момент не було , врятували перекупники з харків- туриста Не знаю на чому вони заробляють , але я заплатив рівно стільки , скільки б заплатив купуючи вилку сам + пересилка новою поштою . До вечора вилки закінчилися , але моя вже їхала до Дніпропетровска ... через день я знайшов бабоси , а ще через три дні у мене була вилка. Успіх . З вилкою прийшла манетка старого зразку, яку німці описують як невідповідну до даної вилки - попандос ? А ось хєр , манетка прекрасно працює і виконує свої функції , хід троса у неї такий же як у нової , тільки індикація навпаки , зате вона на 40грамм легша. Перевіривши все і розвіявши усі сумніви , залишився щасливий. Вилкою задоволений , головне щоб тросик не підвів )
колеса:
Погравшись з новатековскімі втулками , дійшов висновку , що задня втулка повинна бути якісною , а не Новатек або шимано ХТ , які регулярно сипляться в самий невідповідний момент . Вирішив що колеса будуть хоуп Хопс на крестах . Альтернативи цим ободам я не бачу. Втулки хоп начебто хороші, хоч і нелегкі ... Ціна на хоповскій вілсет була вельми прийнятна, але до зими (моменту купівлі), замість зниження, поповзла вгору ... і при тому , що на вілсеті не ті штрихи, які я хочу , почав коситися в сторону ДТ240 + крест + сх- рей... А постійні ігри з виставленням каліперів підказували , що треба брати колеса на вісях , за чутками це допомагає вирішити проблему з каліперами, на ділі - перевіримо . Замовлені колеса ДТ240 + сх- рей + Крети 29 " , 15мм вісь спереду і 10мм ззаду. Дорого , але зате " маємо весчь " .
Гума :
Ну тут без варіантів - Швальба. Ральф + рон для всього , в гори 2,25 " і з захистом снейкскін , для кантрі 2,1 " . Захотілося спробувати що за нова покришка Thunder Burt , моя важить 411грамм в розмірі 29 * 2,1 " . " Легка і швидка " комплектація , вона ж " для зважування " - Thunder Burt 29 * 2.1" / Racing Ralf 29 * 2.1 " .
Траснмісія :
Захотілося спробувати овал спереду , а також обійтися без переднього перемикача , який іноді напружував затиранням по краях. Перестановлення зірок на шатуни - просто , але самі шатуни переставити куди швидше, тому задумався про ще один комплект шатунів із зіркою 34Т овальної форми від Гарборуків (34 - це мінімум для серійних овалів ) . Під цю ідею були куплені на барахолці шатуни ХТР 970 .
Сингл добре , але дабл дає запас по передачах, тому для гір і крутого кантрі тільки дабл . Дабл зібраний на шатунах SLX і розкладом 36 / 22 на алю.зірках від шимано .
Касета - тепер це ніжний 10-рик з розкладом 11-36 . Пощастило купити за дешево SRAM XX , вагою 208грамм , інакше була б Shimano XT . З покупкою ХТ особливо не поспішав , хоча на 9швидкісній трансмісії їй немає альтернативи , при переході на 10-рик вони змінили розклади по зірках. Замість того , щоб до 11-32 просто додати 36т , зробили трохи інший розклад 11-13-15-17-19-21-24-28-32-36 проти срамовского 11-12-14-16-18-21-24 -28-32-36 , що в кінцевому результаті і переважило на користь сраму . Стрибок з 11Т відразу на 13Т мені знайомий по 9ск . касеті 11-34 , і він мені дуже не подобався - великий перепад .
Твістера тепер 2 * 10 . Задній перемикач Sram X9 type 2 - тому що Шімана не робить твістерів , тип2 - стопор , що запобігає теліпання перемикача і удари ланцюга по перу , вселив надію , що він буде працювати так , як задумали конструктора , програш у вазі - не біда , в вагодрочерів вже награвся . Передавальним відношенням 1:1 , яким срам завойовував ринок, вони пожертвували в десятирікових перемикачах , значить все таки це був маркетинговий хід , хоч і вельми вдалий .
палки :
Кермо поставив 680мм, здається зашироке, спробую звикнути. Сезон 2013 відкатав на китайському небрендованому флеті 640мм , кермо радувало всім , особливо відсутністю всіяких логотипів і циганської розмальовки . Взяв такий же , але вже 680 . Який з двох китайців в підсумку займе місце на байку подивимося з часом.
Подседел - Гарборук , хоча довго сумнівався , але таки взяв Гарборуковскій 31,6*400мм вагою 128грамів.
Винос - поки з дИбільним кутом , USE 110мм * 35град і вагою в 175грамм . Покатаємо , спробуємо підняти , можливо , замінимо на більш гуманний нахил. Головне що бентежить - як на ньому буде видно жопс і на скільки цей самий жопс буде більш вразливий порівняно із звичайним виносом.
сідло:
Tune Comm - vor - легке , зручне і , на відміну від китайських гострих сідел , безпечне . Сидіти на карбоні набагато приємніше ніж на шкірі , фішка карбонового сідла в тому , що воно ковзає і не натирає . Випробувавши китайські сідла , знайшов у них тільки один недолік - гострі кромки , що в кантрі неприпустимо. Для шосе використовую китайське диво за 46баксов і щасливий , але в кантрі Tune , тюнінгований Гарборукамі .
педалі:
Два з половиною роки катав на Exustar P - 525 вагою 280грамм , купленими за ціною шипів і горя не знав. Здавалося я знайшов еталон. Тому минулої зими були куплені майже такі ж 515-ті але вже з титанової віссю вагою 230грамм , сезон гонок - чудово, але втулка ковзання в них померла куди швидше ніж на дешевших, і до кінця сезону був вже відчутний люфт. Шімана 540 і кілька моделей кренків захвату в мене не викликали, скоріше навпаки. Дивився в бік ХТР , але за відгуками 980-ті люфтят прямо з коробки , а стоять і важать більше Exustar -ів. Шукав спд педалі без втулок ковзання і з приємним вагою , але якось не знайшов , мож хто підкаже ? Сподівався що врятує заміна втулки ковзання , поки стоять Exustar P - 515Ti з втулками ковзання з капролона від Акваріус . Але я в пошуку ідеалу.
гальма:
Досить дорогий компонент , на який поки не вистачило бюджету . Тому просто переставлені Авіди зі старого вела , якими я категорично не задоволений. Дивлюся в сторону Формули або безвідмовного Shimano XT , хотілося б відгуків і порад.
Що стосується роторів , два сезони відкатав на різних авідовскіх роторах , як оригінальних так і китайських , різниці в них не було ніякої , тобто абсолютно ніякої - гнуться легко , при моїй манері їзди стираються настільки швидко , що купувати орігінальні досить затратно , але як гальмують мене цілком влаштовувало , тому куплені пара HS1 на китайському ресурсі за ціною 10баксов за 2шт. З такою ціною їх міняти дешевше ніж колодки Можливо поставлю хоповскі на павуках - еталон жорсткості.
Щось ще :
Гріпси - ізі гріпс ( чанкі або версія рейс) .[/spoiler]
Перші піратські фото
Вага компонент