Повідомлення EvGaS » 5.11.20 05:44
Покришка Schwalbe CX Pro Performance 26х1.35 (35х559) проти Mitas/Rubena v81 Shield 26x1.5 (40x559), порівняння поведінки на передньому колесі.
Вартість — 500-700 проти 200-250 (450 грн у 600 г версії з захистом)
Вага — 405 проти 650 (600 з захистом)
Гума — 4,5 проти 4
Склад — двоскладова проти односкладова
Антипрокол — відверто, обидві ніжні що ганчірка, виживають завдяки підняттю на шипах/доріжці, високому тискові; номінально може бути в характеристиках — практично й жорсткіший «цільногумовий» 650г мітас витримав повздовжний сантиметровий поріз на центральній доріжці (тобто, що є що немає антипроколу на не елітних покришках менше 700 г щоб боротися з проколом масою й товщиною матеріалу — тут більш питання вдачі й ваги велосипедиста, ну або ж зовсім інші бюджет чи вага)
Вібрації — є на швидкості проти немає
Гул — є на швидкості проти майже ніколи
Дрібна амортизація — 4,5 проти 4
Амортизація сильніших ударів — 4 проти 4,5
Розгін бетон горизонтально — 4,5 проти 4,5
Розгін бетон вгору — 4,5 проти 5
Накат (затухання) асфальт/бетон горизонтально — 3 проти 5
Накат (затухання) асфальт/бетон з гірки — 5 проти 4,5
Утримання на брудній дорозі пісок/листя/багно — 5 проти 4
Аквапланування/глибока вода — ? проти 5
Сухий ґрунт — ? проти 4,5
Мокра трава — 4,5 проти 4
Амортизація на мокрій траві — 4 проти 4,5
Сухий глибокий пісок — ? проти 4
Вологий глибокий пісок — 5 проти 4,5
Зрив на піску — взагалі не зміг повести колесо на вологому піску в повороті, 5 проти 4
Передбачуваніть зриву на нестійких поверхнях — невідомо проти 4,5
Тиск — 4 бар проти 3,5-3,8 бар (десь однаковий рівень напруження покришки за різної ширини)
Може щось зміниться, як покришка прикатається й зітруться оплавки. Пояснення по оцінкам — CX Pro Performance легко розганяється, але дуже швидко затухає накат (ДУЖЕ). Але на спусках саме спротивам коченню чомусь поводить себе ліпш за Мітас (пару хвилин скочувавсь вуличкою з малим нахилом висячи ліктьми на кермі — повільно закотивсь метрів на 3-5 далі за Mitas v81 Shield 26x1.50, що не складається з майже миттєвим затуханням на рівному асфальті й бетоні й відчутну її «тягу» у нерізкому повороті — може просто сильно різняться різно-швидкісні характеристики покришок, з ростом швидкості лисіший в центрі і твердіший Мітас отримує дуже помітну перевагу, коли на малій — швальбе завдяки якіснішій гумі вимагає менш зусиль щоб докотитись тихцем, хто зна чому таке явище, може дійсно навіть вузький суцільний сліковий «біговий» протектор в центрі настільки впливає на хід на швидкості, і особливої різниці в розгоні просто не відчував через виграші в різницях мас… швальбе вона наче й тягне помітніш колесо в гальмування сама собою щойно припиняєш крутити педалі і даєш малого поворота щоб відчути яке колесо треться більш на затухання кочення, але на розгоні й скочуванні з гірки веде себе ліпш — найточніш як можу висловити таке явище — «дуже дивно»). Гуде, трохи вібрує при щонайменшому розгоні. Має більшу чіпкість до доріг і сипучих поверхонь без нахилу колеса. Зі значним нахилом — гірш на бетоні (вузько поставлені шипи) але значно ліпш на сипучих поверхнях. Комфортніша на усіляких стиках плит, але на газонах сильно відскокує від куща до куща, коли мітас міг деякі дрібні бордюри їсти.
Чисто по асфальту й нашим дорогам з вибоїнами, для простих ґрунтівок — ліпш поводить себе Mitas/Rubena v81 Shield 26x1.5
Для зими й сильно присипаних піском асфальтових доріг, для ґрунтівок в глушині з плямами глибокого піску — ліпш буде Schwalbe CX Pro Performance 26х1.35
Обидві покришки придатні до широкого перепаду умов, від лакованого каменю до глибокого піску, просто якась на щось орієнтованіша. Взагалі, вони мають доволі близькі характеристики вузької м’якої зубастої гуми з тонкими боковинами, і відмінності більш в тонкощах, ніж радикально, як було б з покришкою значно іншої ширини, (не-)зубастості чи (±80% цей ціновий бюджет) дубово-ноского складу гуми.
Увага, проводилося порівняння лиш для переднього колеса. Думка суб’єктивна без секундо-грамо фетишизмів.
Вага на тестове колесо: 22кг постійний розслаблений ритм, 25-35кг агресивніш, взявшись за кермо обома чи стоячи «на педалях». Варіант до 42кг з великим вантажем на передній багажник зі швальбе ще не тестувалася. Загалом — вага переважно дуже мала, на межі проковзування й чіпкості гуми за дорогу. 35+кг навантаження на Швальбе було лиш на висінні на кермі на підйомах, і вона показала помітно значніший спротив коченню за сліковий в центрі мітас, тож чи ставити CX Pro Performance 26x1.35 саме на заднє колесо — вже залежить від того, який вел збирати, точно не для кабанів і точно не для +50% асфальту. На передньому асфальт переживає непогано саме завдяки своїй їжаковості-частоколу (не «крокує» без зайвого натискання на неї, маловитратно щодо енергії переходить з шипу на шип у 3 ряди поки минулий шип не скінчивсь).
Колесо: ХВЗ нового зразку, польський алюміній, тип 1,5 (одинарний підсилений), обладнання Holland Mekanik, спицювання рівномірного натягу з заводського станку (не дреллю/вручну самопал, але й не тензометр), втулка заводська найпростіша - сталева на насипних підшипниках без сепаратора.
Камери: MAXXIS Ultralight 26X1.50/1.75 112g Schr (AV) проти Mitas 26X1.50/1.75 150-160гр. Стрічки-підкладки — найпростіші з гуми за 5-20грн (нові, не зашкарублі).
Вага колеса зі Швальбе 1,1-1,3 кг, колесо з Мітасами важило 1,5 кг ±0,2 кг.
Несуттєво яка велорелігія — лісапед все одно колеситиме згідно законів фізики.