Прототип тандема Jumbo Jimbo MK1 від Rose Bikes
Майстерня Фінлея. Заповнена речами, які звичайна людина буде вважати безглуздими, але для ремісника це ідеальне місце, щоб створювати божевільні велосипеди.
Більшість маунтінбайкерів, які так чи інше були пов'язані зі спортом, починаючи з самого його початку, далекі вд поняття "нормальні" — і Фінлей Петон із Rose Bikes UK один з таких.
Маючи досвід в багатьох аспектах велоіндустрії з самого початку і будучи неабияким автомобільним майстром (оцінить його конверсію VW Transporter з двигуном від Subaru Impreza — це божевілля), Фін також офігенний спеціаліст по пайці.
Тож коли так сталось, що в нього залишились дві рами Uncle Jimbo з пошкодженим лакофарбовим покриттям і ще одна вбита, залишалась тільки одна річ, яку можна з ними зробити — створити тандемний двопідвіс, який Фін назвав Rose Bikes Jumbo Jimbo!
З допомогою експерта по зварюванню Бена Хемптона із Mr H Fabrications (який робить найкрутіші шашлицниці з пивних кегів в світі), Фін дістав інструмент і почав ліпити.
Такі велосипеди, як Rose Bikes Jumbo Jimbo, створюються лише божевільними ремісниками, як Фін власною персоною. Хай живуть доморощені майстерні!
Три рами, які Фін безжалісно порізав і поєднав воєдино — поточні моделі Rose Uncle Jimbo, але з дефектами. Дві з них були сильно подряпані на вітринах, зад третьої був пом'ятий при транспортуванні — жодної рами однакового розміру!
Задній трикутник знято з рами середнього розміру, перед тандему дістався з рами розміру L, а середина з нижньою трубою — з пошкодженої XL'ки. Оце правильна переробка вторинної сировини!
The Rose Bikes Jumbo Jimbo Mark 1 тільки-но з майстерні безпосередньо перед своєю першою подорожжю. Проект типу цього потребує вдосконалення через використання фрагментів існуючих рам. Тим не менш, виглядає досить непогано на наш погляд (окрім страшного верблюжого горбу на верхній трубі на місці стокеру).
Кінцевий результат — оце чудовисько: верхня труба капітану завдовжки 585 мм, верхня труба стокеру — 705 мм, але міряючи з місця, де закріплено руль, виходить 565 мм. Кут нахилу головної труби — 66°, колісна база — 1850 мм, повна вага — 19,5 кг (з педалями).
Коли Фін збирав все до купи, він зняв вилку, задній амортизатор і колеса зі свого власного роверу, але всі інші запчастини шукав в коробках із різним мотлохом, який накопився в нього з часом. Трансмісію ще треба перелаштовувати і він скоріш за все встановить BMX/сінгловий ланцюг, щоб позбавитись від відчуття розтягування при педалюванні.
Кареточний вузол на Rose Bikes Jumbo Jimbo дозволяє встановлювати ексцентрикові каретки. Так встановлена в передньому кластері, але скоріш за все вона пересяде назад.
Ага, трансмісія XTR. Два набори шатунів, задній перемикач і касета, ролики перемикача від Hope. Все це знайдено в коробках з мотлохом!
Ну а тепер, коли Фін має зібраний велосипед, час допрацювати його напилком і добитись того, щоб все запрацювало як слід. Задня каретка висить низькувато і базовий амортизатор FOX не може через це нормально працювати. Фін хоче зробити проставки, щоб підвищити позицію аморту і планує підвищити сам кареточний вузол, щоб причепити шатуни 170 мм завдовжки і до них педалі-платформи для стокеру.
Це цікавий проект і ми розраховуємо, що такі штуки розпочнуть моду створювати велосипеди своїми руками.
Source.