А мне кажется, это одни и те жеОдни положили на правила, другие дотошно заставляют других их придерживаться.
А мне кажется, это одни и те жеОдни положили на правила, другие дотошно заставляют других их придерживаться.
Это или такой маячок или окна затонированы в какашку. Нормальную мигалку с непосаженными батарейками видно минимум за 500 метров.Красный проблесковый маячок при условии чистого стекла и отстусвии встречных машин видно не более чем с 30-40 метров (наблюдал лично из авто).
16.2. На регульованих і нерегульованих перехрестях водій, повертаючи праворуч або ліворуч, повинен дати дорогу пішоходам, які переходять проїзну частину, на яку він повертає, а також велосипедистам, які рухаються прямо в попутному напрямку.Если дорога имеет ответвление направо, а вы едите прямо - никакая рука не поможет. Вы обязаны слезть с вела -остальное нарушение .
В школах рассказывают и акцентируют. Ну, там где я когда-то училась когда-то, я оттуда помню.Мабуть варто в МРЕУ надіслати Пропозицію стосовно зобов'язання всіх шкіл акцентувати увагу на цьому пункті. Бо якось таки вдається знаходити спільну мову з водіями на дорозі, але цим мають в школі займатися ще, а не я на велосипеді маю пояснювати, що у мене пріоритет.
Ужгород это практикует Night Ride называется. По встречке, без света...Покатушки? Толпой? По городу? По-моему это клиника.
У мене майже всі складні ситуації (99% переляку) саме через незнання водіями цього параграфу! Мабуть варто в МРЕУ надіслати Пропозицію стосовно зобов'язання всіх шкіл акцентувати увагу на цьому пункті. Бо якось таки вдається знаходити спільну мову з водіями на дорозі, але цим мають в школі займатися ще, а не я на велосипеді маю пояснювати, що у мене пріоритет.[/quote]16.2. На регульованих і нерегульованих перехрестях водій, повертаючи праворуч або ліворуч, повинен дати дорогу пішоходам, які переходять проїзну частину, на яку він повертає, а також велосипедистам, які рухаються прямо в попутному напрямку.
Если не понимаешь, не делай поспешных выводов о недоразвитости правил.Звідси у мене запитання - ну а толку з того, що я злізу на світлофорі, якщо у мене тут безпечна можливість руху? Окремо лише зауважу, що мені здається дуже підозрілим, що законотворець не розмежовує пішоходні переходи за типами. Думаю це значною мірою пов"язано з тим, що частина ПДР, що стосується велосипедстів в національних законодавствах більшості пострадянських республік є глибоко недорозвиненою... Очевидно що через відсутність інфраструктури і будь яких нормальних транспортних політик. Все для людей же.
Как чехи про нас говорятАлілуя, невже це означає, що я маю право на нормальний асфальт і розмітку на дорогах?
Воспринимай так, что топик больше подходит для формирования психологии "выживальщика". Выживальщик не пытается изменить мир, а следует его законам, пытаясь выжить. Если вчитаться в пункты первого поста, то можно увидеть, что есть "третья сторона вопроса". По крайней мере я так пытался построить месседж. Не белое и черное, а где-то посередине, с подробными объяснениями почему так. Насколько получается - судить не мне.Ну ок, тоді, раз не хочеться відстоювати своє право на безпечний та зручний рух, можемо звернутися до пропонованої тактики "аби вижити" і далі перетворювати їзду містом у "велораллі з перешкодами".
Ре: №9 Читання даного топіку не перетворює вашу їзду на дорозі в прогулянку трояндовою алеєю.
В Гондурасе только лохи "начинают с себя". Так уж в лесу повелосьНеправі тут всі
Трындец. Покатай по дорогам еще годков 5, а пока просто пиши синим и стихами.Все на мою скромну думку.
Повернутись до “Корисні і цікаві теми”
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей