Сторінка 1 з 2

8XX - электрички

Додано: 6.6.11 12:52
addonis
Всем привет! :help:
Кто имеет опыт провоза велосипеда в "элетричках (поездах) повышенного комфорта" - они все имеют номер 8ХХ (например киев-шостка) - подскажите как осуществляется оный?
Как-то в Бахмаче нас отказались взять "на борт" именно такой электрички, хотя места было достаточно.
В каждом вагоне есть свой проводник и зайти просто так не выйдет :eek:

Re: 8XX - электрички

Додано: 6.6.11 13:00
Annettt
Велосипед має бути упакований. Ставиться в неробочий тамбур (з іншого боку від того тамбура, де працює провідник).
"На борт" потрапляють за купленими в касах заздалегідь квитками, квитки такі ж, як на поїзд, відповідно, і каси неелектричкові.
Теоретично, є можливість потрапити без квитка, але це уже від Вашого щастя залежить...

Re: 8XX - электрички

Додано: 6.6.11 13:02
Moro_Z
Присоединяюсь к вопросу. Их никак не могут отнести ни к поездам ни к электричкам. Например если узнавать куда они прибывают, то и на центральном и на пригородном происходит заминка в справочной, потом говорят конечно, но бывает и ошибаются.

Re: 8XX - электрички

Додано: 6.6.11 14:07
addonis
Велосипед має бути упакований. Ставиться в неробочий тамбур (з іншого боку від того тамбура, де працює провідник).
"На борт" потрапляють за купленими в касах заздалегідь квитками, квитки такі ж, як на поїзд, відповідно, і каси неелектричкові.
Теоретично, є можливість потрапити без квитка, але це уже від Вашого щастя залежить...

тобто якщо є квиток то й вел обов"язково довзолять? не було такого щоб не пускали? самі мол проходьте а вел це ще треба один квиток або дитячий або половину - я й таке чув)

Re: 8XX - электрички

Додано: 6.6.11 14:20
Dimonadze
Їхав минулої п"ятниці в такій, в сусідньому вагоні бачив 4х вело туристів з неупакованими великами, пускають без проблем, стосовно додаткових квитків не знаю. Сам неодноразово возив велико-габаритні речі в тамбурах нічого не питали.

Re: 8XX - электрички

Додано: 6.6.11 14:46
shooter
не знание элементарной матчасти
велосипед позиционируется как ручная кладь
он должен быть упакован и провоз его не оплачивается
это если по всем правилам..

Re: 8XX - электрички

Додано: 6.6.11 14:49
MaD_CameL
там правила те же, что и для поездов. раз нас одна проводница пускать не хотела, пришел начальник поезда и поставил ее на место.
поэтому чехлы нужны. иногда пускают без них(все равно ставить в неиспользуемый тамбур), но имеют право отказать

Re: 8XX - электрички

Додано: 6.6.11 14:59
Annettt
Жодного разу питань про упакований в чохлі велосипед не було.
Якось їхали в групі, де хлопці не захотіли брати чохли, натомість купили багажні квитанції на велосипеди - провідниця здійняла галас про те, що багажки тут ні до чого, упаковуйте свої велосипеди, щоб вони менше місця займали (хоч, на мою думку, упакований велосипед іноді навіть більше місця займає, ніж неупакований).
а вел це ще треба один квиток або дитячий або половину - я й таке чув)
Це про просту електричку, там треба купувати половину квитка, а то й цілий - бо пасажири теж можуть почати психувати з приводу велосипеда, і ви зможете їм цілий додатковий квиток показати.

Re: 8XX - электрички

Додано: 7.6.11 09:15
addonis
Всем спасибо! :good:

Re: 8XX - электрички

Додано: 23.6.11 16:29
Chumachok
Привіт
Ми їздили підвищеними у Бахмач
Дуже залежить від повідника. А ще дивно - у 3-й клас багажки продають а у 2-й - ні.
З Києва їхали 3-тім класом з багажками і провідниця дуже протестувала..... а з Бахмача у другому і вона була дуже спокійна і ввічлива.
Велосипеди ми не розбирали - тільки знімали перердні колеса
Так що.....
Як пощастить

Ромко і Волик

Re: 8XX - электрички

Додано: 25.6.11 22:32
yozik
Билеты покупаются какие-же и там-же где и пасс. поезда и правила там действуют те же. Т.е. выглядит как электричка, но это уже совсем не электричка.

Re: 8XX - электрички

Додано: 30.6.11 14:49
Эмми
Доехать из Броваров в Киев на фирменной электричке с велосипедом дешевле чем в обычной.
А комфортом она особо не отличается, только билеты выбиваются по местам.

Re: 8XX - электрички

Додано: 30.6.11 15:42
Annettt
Комфорт просто в тому, що ніхто на голові не висить, бо всі (майже всі - крім тих, кого провідники візьмуть додатково) сидять.

Re: 8XX - электрички

Додано: 1.8.11 19:23
goodwin1982
Я на днях планирую сделать крюк: Бахмач-Батурин-Конотоп...-...р. Сейм. Взял билет на 806-ю за 15 грн и попросил "билетик на велосипед" (дабы иметь аргумент для проводника).

Хм... думал будет билет в полцены (как по правилам провоза велов в электричках), а мне выбили багажный талон за 4 грн. И велосипед там не упоминается. Написано: Найменування -Надлишок ваги ручної поклажі. Багаж на руках пасажира. В общем - что-то не так с этими "комфортными электричками". То ли они "недоэлектрички", то ли "недопоезда"... :duma:

Кстати - попросил билет в последний вагон, чтобы не раздражать "мимо-шастающих"... будем посмотреть, что из этого всего выйдет! :cool:

Re: 8XX - электрички

Додано: 1.8.11 20:13
fanatt
Я на днях планирую сделать крюк: Бахмач-Батурин-Конотоп...-...р. Сейм. Взял билет на 806-ю за 15 грн и попросил "билетик на велосипед" (дабы иметь аргумент для проводника).

Хм... думал будет билет в полцены (как по правилам провоза велов в электричках), а мне выбили багажный талон за 4 грн. И велосипед там не упоминается. Написано: Найменування -Надлишок ваги ручної поклажі. Багаж на руках пасажира. В общем - что-то не так с этими "комфортными электричками". То ли они "недоэлектрички", то ли "недопоезда"... :duma:

Кстати - попросил билет в последний вагон, чтобы не раздражать "мимо-шастающих"... будем посмотреть, что из этого всего выйдет! :cool:
Все вірно.. тільки пофіг який вагон.. всеодно вели треба вести в неробочий тамбур і там ставити ))

Re: 8XX - электрички

Додано: 8.8.11 17:37
coldmen
Велосипед має бути упакований. Ставиться в неробочий тамбур (з іншого боку від того тамбура, де працює провідник).
"На борт" потрапляють за купленими в касах заздалегідь квитками, квитки такі ж, як на поїзд, відповідно, і каси неелектричкові.
Теоретично, є можливість потрапити без квитка, але це уже від Вашого щастя залежить...


Виходячи з свого досвіду перевезення велосипеда в електропоїздах підвищенного комфорту можу зазначити наступне:
Одночасно з купівлею квитка пасажирського Обов`язково купити багажний квиток який коштує 20-25% від вартості проїзду
Придбавши такий квиток ви маєте право перевозити велосипед в повній збірці в не робочому тамбурі електрички підв.комфорту


Пи.Си:Доречі така картина з вартістю багажного квитка як на мій погляд є тільки в Киеві,на переферійних станціях вам обов`язково продадуть багажний квиток по вартості пасажирського .

Re: 8XX - электрички

Додано: 9.8.11 10:48
ДДП
Велосипед має бути упакований. Ставиться в неробочий тамбур (з іншого боку від того тамбура, де працює провідник). "На борт" потрапляють за купленими в касах заздалегідь квитками, квитки такі ж, як на поїзд, відповідно, і каси неелектричкові. Теоретично, є можливість потрапити без квитка, але це уже від Вашого щастя залежить...
Виходячи з свого досвіду перевезення велосипеда в електропоїздах підвищенного комфорту можу зазначити наступне:
Одночасно з купівлею квитка пасажирського Обов`язково купити багажний квиток який коштує 20-25% від вартості проїзду Придбавши такий квиток ви маєте право перевозити велосипед в повній збірці в не робочому тамбурі електрички підв.комфорту Пи.Си:Доречі така картина з вартістю багажного квитка як на мій погляд є тільки в Киеві,на переферійних станціях вам обов`язково продадуть багажний квиток по вартості пасажирського .
К сожалению не всегда чей-то личный опыт соответствует настоящим Правилам перевезення багажа и ручной клади в поездах и из-за таких перестраховщиков некоторые проводники "манифилы" :grin: требут денег...
К електропоездам (дизелям) относятся сотаавы с номарами из 4-х цифр (6547 напр.) и в них требется оплатить 50% ( а не 20-25%) от стоимости билета в пригородном сообщении и то если велосипед не разобран. Если велосипед разобран (снято хоть одно прерднее колесо) и упакован в велочехол - то даже в электричках платить не надо
Все составы с 3-х значными номарами (в т.ч. 8хх) относятся к поездам разных категорий и в них по Правилам велосипед в разобраном и впакованнном у чохол стани относится к ручной клади и перевозится безоплатно
Более подробно http://dneproveloklub.dp.ua/lesons/les21/index.htm

Re: 8XX - электрички

Додано: 11.8.11 15:42
goodwin1982
Если велосипед разобран (снято хоть одно прерднее колесо) и упакован в велочехол - то даже в электричках платить не надо
Все составы с 3-х значными номарами (в т.ч. 8хх) относятся к поездам разных категорий и в них по Правилам велосипед в разобраном и впакованнном у чохол стани относится к ручной клади и перевозится безоплатно
Более подробно http://dneproveloklub.dp.ua/lesons/les21/index.htm
Вот в том то и вся загвоздка! В вело-чехол не влазит велобагажник с баулом... :grin:

Я вернулся - и вот вам мои наблюдения и впечатления:

- Эти "комфортные" электрички вправду - "недоэлектрички-недопоезда", т.к. "билет на велосипед" (за полцены) на них не распространяется, а продают талон на "превышение веса ручного багажа". Впрочем, на счет превышения веса - можно поспорить (до 36 кг разрешается, если не ошибаюсь), зато по габаритам вел (груженый) никак не вписывается в нормативы!

- Нижеприведенный документ избавляет вас от нервотрепки и объясняловки с проводником. Стоит четверть стоимости проезда, а точнее - 25,96%. Заплатить не жалко, а пользы очень много! Проводник после изучения талона и билета кивает в сторону нерабочего тамбура и теряет к вам всякий интерес!

- Следуете в нерабочий тамбур и устанавливаете вел по диагонали - задним колесом к той двери, которая ТОЧНО не откроется (противоположная той стороне, через которую грузились). Остается договориться с каким-нить пассажиром о смене мест (если требуется) и следить за велом, чтобы шустрые курильщики не проявляли слишком много внимания и не трусили пепел на ваше вело-добро, естественно - "нажитое непосильным трудом".

Зображення

Re: 8XX - электрички

Додано: 11.8.11 15:45
goodwin1982
Кстати! При покупке багажного талона в Конотопе кассир спросила - не я ли это на днях катался "туда-сюда" на комфортных электричках. Как оказалось - многие наши вело-братья поступают таким образом и не имеют проблем на свои вело-головы! #crazy_pilot

Re: 8XX - электрички

Додано: 14.8.11 08:41
coldmen
До ДДП:Пишучи про власний досвід, я мав на увазі саме те, про що було написано і зображено на фото в 2 попередніх постахГудвін1982

Не бачу сенсу "зажимать" "пару" гривень(якщо звичайно за "пару" гривень жаба не задавить когось) і зайвий раз "гемороїться" з розбіркою-збіркою,упаковкою-розпаковкою, та прилаштовуванням вела в салоні вагону,якщо заплативши певну частину вартості квитка можна провозити велосипед не розбираючи його у практично постійно вільному тамбурі.

Re: 8XX - электрички

Додано: 19.8.11 13:03
goodwin1982
Тему было бы логично перекинуть в раздел: Туризм. Матчасть - там уже есть две аналогичные: по обычным электричкам и поездам.

Re: 8XX - электрички

Додано: 22.7.14 09:47
Son1c
Народ подскажите плз поезд на 7хх, конкретно 769к Киев-Могилев-Подольский. Места: сидячие 2го класса. Это и есть вышеупомянутая электричка повышенного комфорта?

Re: 8XX - электрички

Додано: 22.7.14 12:04
fanatt
Народ подскажите плз поезд на 7хх, конкретно 769к Киев-Могилев-Подольский. Места: сидячие 2го класса. Это и есть вышеупомянутая электричка повышенного комфорта?
Ні, це вже як регіональний експрес, колишні 140-180 .. велосипеди в неробочий тамбур.

Re: 8XX - электрички

Додано: 10.7.19 15:57
Uda4nik
А хтось їздив у "комфортних електричках" (№8хх) після 1 лютого 2019р з велосипедом?
Бо там дещо змінили правила перевезення і наш улюблений п. 15.5:
15.5. Кожний пасажир має право безоплатно перевозити при собі понад установлену норму ручної поклажі портфель, дамську сумку, лижі та палиці до них, сноуборд, вудлища, фотоапарат, відеокамеру та інші дрібні речі, які за своїми розмірами можуть бути розташовані у вагоні на місцях, призначених для ручної поклажі.

Дозволяється перевозити при собі за рахунок норми ручної поклажі пасажира дитячі коляски (при проїзді дитини), велосипеди в розібраному та впакованому стані (не більше одного).

Перевезення велосипедів у купейних та плацкартних вагонах нічних швидких та пасажирських поїздів здійснюється у розібраному та впакованому стані за умови, що вони можуть вільно розміщуватись на місцях, передбачених для перевезення ручної поклажі.

У вагонах регіональних поїздів на місцях, спеціально обладнаних для розміщення велосипедів, перевезення велосипедів здійснюється з обов’язковою оплатою як за 20 кг багажу, що оформлюється квитанцією за формою ЛУ-12а чи перевізним документом, оформленим електронним способом.

Пасажир забезпечує збереження велосипедів під час перевезення.

У поїздах категорій «Інтерсіті» та «Інтерсіті+» перевезення велосипедів не дозволяється за відсутності технічних умов (місць) для їх розташування у вагоні.
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z03 ... 8%EF%E5%E4

Є щоправда один ньюанс - хоча згідно цих правил 8хх відповідають ознакам "регіональних" потягів, в розкладах на сайті УЗ та при бронюванні квитків ніде не вказано в явному вигляді, що це регіональний поїзд. Тому не зрозуміло - які правила перевезення ровера там діють. І чи є там "місця, спеціально обладнані для перевезення велосипеда".

То як зараз їздити в 8хх ?

Re: 8XX - электрички

Додано: 10.7.19 16:33
Ul@senko
Купіть багажку, візьміть чохла, закиньте вєли у тамбур - жодного разу ця схема не підвела.