а ты чистапоржать взвесь вел с 3 атмосферами в 2 покрышках, а потом спусти до 0.3-0.7 и всвесь еще разСаш, пробач за тупе питання, а для чого покришки спускати?
судя по всему вел с бантиком вместе взвешивалип.с. просто здивував наприклад вел ББ. вага ніби нав"юченим зважували...
Чистопоржать порахував:а ты чистапоржать взвесь вел с 3 атмосферами в 2 покрышках, а потом спусти до 0.3-0.7 и всвесь еще раз
Я ж те, Амерс, говорил что в камере 15грамм воздуха, а не 45Чистопоржать порахував:а ты чистапоржать взвесь вел с 3 атмосферами в 2 покрышках, а потом спусти до 0.3-0.7 и всвесь еще раз
V=(p*p*D*a*a)/4 - об"єм повітря в камері
a=0,05 м - ширина камери в КК покришці (це оптимістично, реально ж там товщини стінок і т.д.)
р=3,14
D=0,559 м - діаметр камери
V=0,00345 м3
p1*V1=p2*V2
p1=1 атм. p2=3 атм.
V1=? V2=0,00345 м3
V1 = 0,01035 м3 - об"єм тієї ж маси повітря в камері з 2 атм надл.тиску за атмосферного тиску.
ro=1,225 кг/м3 - густина повітря за атмосферного тиску.
m = 0,0127 кг = 12,7 г - маса повітря в камері покришки орієнтовно 2,1", накачаної до 2атм надлишкового тиску.
Да, Саш, спуском на півтори атмосфери ти зкинув цілих 6 (ШІСТЬ!) грам на колесо. Тобто 12,7 грам на обох. Браво!
6 судя по рассчетам )
+-погрешность....m = 0,0127 кг = 12,7 г - маса повітря в камері покришки орієнтовно 2,1", накачаної до 2атм надлишкового тиску.
Задрот!Чистопоржать порахував:а ты чистапоржать взвесь вел с 3 атмосферами в 2 покрышках, а потом спусти до 0.3-0.7 и всвесь еще раз
V=(p*p*D*a*a)/4 - об"єм повітря в камері
a=0,05 м - ширина камери в КК покришці (це оптимістично, реально ж там товщини стінок і т.д.)
р=3,14
D=0,559 м - діаметр камери
V=0,00345 м3
p1*V1=p2*V2
p1=1 атм. p2=3 атм.
V1=? V2=0,00345 м3
V1 = 0,01035 м3 - об"єм тієї ж маси повітря в камері з 2 атм надл.тиску за атмосферного тиску.
ro=1,225 кг/м3 - густина повітря за атмосферного тиску.
m = 0,0127 кг = 12,7 г - маса повітря в камері покришки орієнтовно 2,1", накачаної до 2атм надлишкового тиску.
Да, Саш, спуском на півтори атмосфери ти зкинув цілих 6 (ШІСТЬ!) грам на колесо. Тобто 12,7 грам на обох. Браво!
Ну да, камера всередині покришки в поперечному перерізі грушовидна, це ж не ідеальний тор (хоча частина об"єму - герметик). Але все рівно, навіть якщо там мегавологе повітря то 15 грам - це недосяжний максимум який може бути в одній 2,0"..2,1" КК покришці 2атм. Стравивши тиск до 0,5атм, втрачається лише половина цієї маси, зате ж потім треба здійснювати зворотньо-поступальні рухи насосом.+-погрешность....
кстати мокрая покрышка на 15грамм тяжелее сухой, проверено в домашних условиях...так что нужно было тебе не только от грязи вел очистить, но еще и насухо вытереть12 грамм = эквивалет 3 выкрученных болтиков на 2 ротрах
пс - а если есть натхнення и час просчитайте сколько можно сбросить сдув вилку
ппс - а я пока поработаю
Тре було ще довжину циліндра рахувати виходячи з діаметра не 559см, а 559 + 5 см. Бо в твоїх розрахунках центр тора - якраз в дотичній до обода, а не зовні, як мало б бути. Комусь може здатися дрібницею, але грами люблять щьот!Ну да, камера всередині покришки в поперечному перерізі грушовидна, це ж не ідеальний тор (хоча частина об"єму - герметик)+-погрешность....
картінки пофіксив, хоча вони вже не дуже актуальніПС. Картінки у першому пості не отображаються.
ППС. А шо у тебе за Тора така - з червоною блямбочкою на короні?
А я зважував, як був вел.взвешивали после гонки. лично я стёр грязь, вытащил флягу и спустил покрышки. хотел и вилку спустить, но гнус обломался на байке был подфляжнег и номерок из левого оборудывания
Круто. Зараз такі штуки починаються з реконів золотої версіїчервона блямбочка - наклейка "motioncontrol".
так треба ще враховувати момент інерції, це на старті важливіше, ну і на інших прискореннях, ніж проста інертність12 грамм = эквивалет 3 выкрученных болтиков на 2 ротрах
пс - а если есть натхнення и час просчитайте сколько можно сбросить сдув вилку
ппс - а я пока поработаю
Ого Спереди рокет рон поставь, сейчас уже для него сезон настал.тора повітряна з поплоком, 100 мм =====>>> Fox F100 RL O/B LockOut
Рон лучше держит и хуже катитТоша, а чому саме Рон? І саме спереду?
У мене тут мислішка є з приводу того, щоб купить собі ще один Рон легкий, але фінанси поют романси.
Так шо Пущу поїду на Ральф + Рон. А на Суми може вже куплю другого Рона.
І можна пояснить, в чому різниця між Ральфом і Роном?
Бо вони мені совєршенно на одно ліцо.
Полностью согласен.Рон лучше держит и хуже катит
Купи лучше фуриус фред на заднее колесоу мене новий ральф вагою 560 грам, зубатий рон вагою 392 і лисий-лисий ральф на 492.
Шо ставить на Пущу?
В якому порядку?
Я би поставив навєрняка Рон спереду і лисий ральф ззаду. Це ж плоска Пуща, нашо там той протектор ззаду?
Але я впевнений, шо Вова Шилік буде мене переконувать, шо найлегшу покришку треба ставить на заднє колесо.
Повернутись до “Мiй велосипед”
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 7 гостей