Доброго дня.
На ровері штатно встановлено світло bush&muller на 30 люкс.
Катаюся в основному у парках, типу Голосіївського, ВДНГ тощо. До парку - по дорозі. Враховуючи, що катаюся після роботи І стикнувся з таким нюансом. - ще не сутінки, але вже сонце низенько, небо сіре, особливо якщо якісь "хащі" - таких доріжок на томуж ВДНГ вистачає. Дуже активний трафік велосипедистів та просто людей які ходять та гуляють. Виникає питання себе обізначити. Особливо актуально - велосипед з планетарною втулкою, тобто він беззвучний, не тріскоче, і для перехожого велосипедист, що беззвучно виник із за спини - несподіванка. Деякі лякалися. Маючи штатне світло - ідеально означити себе вмиканням фари (у багатьох так і бачив). Але Хоч 30 люкс і не топове світло, але забагато як для простого сигналу. Це ще не вечір, і фара для освітлення дороги мені для їзди не потрібно. І тому увімкнена фара майже у день лякає деяких ще більше.
Бачив декілька велосипедистів з дуже тихим світлом. Я так розумію просто то їх фара має режим "денних ходових вогнів".
В моєму випадку я бачу таке рішення:
1. Вмикати фару коли мені зручно, і незважати на погляди у стилі - "А чого це він удень зі світлом?"
2. Купити " за 5 копійок" БУ стару фару десь на 5-10 люкс, та й ще заматувати їй скло і підключити паралельно основній фарі (але тут вже треба думати від кого запитати задній ліхтар). І вмикити або ту, абу ту, або 2 разом.
3. Виставити свою фару (поки вона нова) на продаж, а собі купити щось з "ходовими вогнями"
Що порадите? Особливо щодо п.2 - Допустимо це по навантаженню на втулку (Шимано 6V 3W), та взагалі