Північна Туреччина
Додано: 23.9.15 16:02
Передмова.
Спочатку цей велопохід планувався узбережжям Чорного моря від Батумі до Стамбулу. Але вислухавши поради учасників форуму та почитавши деякі статті в інтернеті було прийняте рішення про суттєву корекцію маршруту та включення до нього двох гірських відрізків. Фініш у Стамбулі теж відпав через суттєву різницю у вартості авіаквитків між напрямком Київ - Батумі, Батумі - Київ та Київ - Батумі, Стамбул - Київ. Тому кінцевий варіант маршруту походу був таким:
Київ - Батумі (авіа)
Батумі - Хопа (узбережжя)
Хопа - Трабзон (автобус)
Трабзон - Торул - Алуджра - Орду (1-й гіський відрізок)
Орду - Терме (узбережжя)
Терме - Кавак - Боябат - Сіноп (2-й гірський відрізок)
Сіноп - Батумі (автобус)
Батумі - Київ (авіа)
Учасники:
1. Бежевець Валерій, Київ (організатор, штурман)
2. Руц Олег, Мінськ (медик, фотограф)
Ці краї не дуже розбещені увагою туристів, але не поступаються своєю красою та кількістю цікавинок, скажімо, середноморському узбережжю Туреччини або Західній Туреччині. Тим цікавіше було там побувати.
Спочатку наша група мала складатись з чотирьох осіб, але з ряду причин не змогли прийняти участь дві представниці кращої половини людства. Нас лишилось двоє: я та Олег із Мінська.
Вибір авіакомпанії МАУ був обумовлений лояльним відношенням цієї авіакомпанії до перевезення в її літаках спортивного спорядження. Додаткова сплата за перевезення велосипедів, яка присутня у більшості лоукостерів, у МАУ відсутня. Головне, щоб вага місця багажу не перевищувала 23 кг, а ручної поклажі - 7 кг.
Отже, квитки придбані, спорядження зібране, велосипеди підготовлені. Чекаємо 12 серпня - дня вильоту в Батумі.
Спочатку цей велопохід планувався узбережжям Чорного моря від Батумі до Стамбулу. Але вислухавши поради учасників форуму та почитавши деякі статті в інтернеті було прийняте рішення про суттєву корекцію маршруту та включення до нього двох гірських відрізків. Фініш у Стамбулі теж відпав через суттєву різницю у вартості авіаквитків між напрямком Київ - Батумі, Батумі - Київ та Київ - Батумі, Стамбул - Київ. Тому кінцевий варіант маршруту походу був таким:
Київ - Батумі (авіа)
Батумі - Хопа (узбережжя)
Хопа - Трабзон (автобус)
Трабзон - Торул - Алуджра - Орду (1-й гіський відрізок)
Орду - Терме (узбережжя)
Терме - Кавак - Боябат - Сіноп (2-й гірський відрізок)
Сіноп - Батумі (автобус)
Батумі - Київ (авіа)
Учасники:
1. Бежевець Валерій, Київ (організатор, штурман)
2. Руц Олег, Мінськ (медик, фотограф)
Ці краї не дуже розбещені увагою туристів, але не поступаються своєю красою та кількістю цікавинок, скажімо, середноморському узбережжю Туреччини або Західній Туреччині. Тим цікавіше було там побувати.
Спочатку наша група мала складатись з чотирьох осіб, але з ряду причин не змогли прийняти участь дві представниці кращої половини людства. Нас лишилось двоє: я та Олег із Мінська.
Вибір авіакомпанії МАУ був обумовлений лояльним відношенням цієї авіакомпанії до перевезення в її літаках спортивного спорядження. Додаткова сплата за перевезення велосипедів, яка присутня у більшості лоукостерів, у МАУ відсутня. Головне, щоб вага місця багажу не перевищувала 23 кг, а ручної поклажі - 7 кг.
Отже, квитки придбані, спорядження зібране, велосипеди підготовлені. Чекаємо 12 серпня - дня вильоту в Батумі.